JVC GZ-MS215SEU zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 77 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-MS215SEU zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

mopje1965 03-01-2012
Geschreven voor: JVC GZ-MS215SEU zilver

Ik was op zoek naar een niet te dure camcorder met goede beeld kwaliteit en heb deze gevonden met deze JVC.Mijn vorige camcorder was een Sony met tape die een goede beeldkwaliteit had. Deze JVC heeft een mooiere kwaliteit van beeld en is veel handzamer dan de Sony.Klein , lichtgewicht, en super te bedienen.
Na goede recensies gelezen te hebben zeker een aanrader. Goedkoop goed en handzaam.

transfo 28-12-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215SEU zilver

Goede camera voor een betaalbare prijs. Vroeger een camera gehad met Hi8-tape, ik denk dat de kwaliteit zeker vergelijkbaar is of hoger. Het beeld is stabiel, hoewel het een digitale beeldstabilisator is en geen optische.

Ik hou van de zoom op twee versnellingen.
De geluidskwaliteit is correct. Werd aangeboden met een extra batterij.

Jammer dat je een speciaal programma nodig hebt om de beelden op je PC te krijgen.

zeetje 55 13-12-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215SEU zilver

Een zeer lichte camcorder met 2 sdkaarten, daarbij een overzichtelijk menu en gemakkelijk te bedienen. De kwaliteit van de foto's is iets minder, maar ja het is een camcorder en dan zijn de foto's toch fijn meegenomen. Afspelen op PC is geen probleem, dus filmen maar. Kom op kleinkinderen, oma is klaar.

kabreromi 24-11-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215SEU zilver

Doordat mijn oude digi 8 camera de geest gaf zijn we op zoek gegaan naar een goede andere camera, deze had goede reviews en daarom hebben we deze aangeschaft. Het is een geweldige camera,waar ik heel erg aan heb moeten wennen is dat hij zo licht is en dit kan voor een trillend beeld zorgen als je ver inzoomd, verder is het een hele fijne camera met veel opties (welke in nog niet allemaal ken en hebt uitgeprobeerd) wat heel fijn is, is dat je met weinig licht toch goede beelden maakt. Je kan ook foto's maken,maar daar is de kwaliteit weer niet te best van vind ik, maar het is ook een videocamera en geen fototoestel en als videocamera doet tie goed zijn werk, ik ben er zeer content mee, niet twijfelen gewoon kopen, ik heb hem in een aanbieding bij MediaMarkt gekocht met tas en tweede accu voor € 200,-

Bert Bert 08-10-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215SEU zilver

Super handzaam en gemakkelijk te bedienen camcorder.
Beeldstabilisatie werkt goed, op grote luidsprekers gezet en perfect beeld.
Met twee geheugenkaarten extra capaciteit en schakelt probleemloos over naar de tweede kaart.
Zelfs in matig verlichte omgeving toch nog mooie kwaliteit opnames.
Ook de geluidskwaliteit is goed.
Al met al een prima aanschaf!!

jempietje 19-09-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215SEU zilver

Goede beeldkwaliteit, Goede geluid opname heel handig in verband dat ie gemakkelijk mee te nemen is,
Dual SD Card is langere opname en daardoor kan je betere beeldkwaliteit kiezen, Importeren van de videobeelden gaan moeiteloos op de pc met de meegeleverde stoftware,En gemakkelijk om door te sturen naar youtube, Groeten Jean Pierre

leen13 27-08-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215SEU zilver

Ik ben vooral tevreden van dit toestel door de goede prijs-kwaliteitsverhouding, het gebruiksgemak, doordat het een compact toestel is waar toch 2 geheugenkaarten in geplaatst kunnen worden wat de opslagcapaciteit aanzienlijk vergroot.

nicoline1953 02-08-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215SEU zilver

Dit is onze 2de jvc camera en ik vind het gebruik van opslaan makkelijker. Hij ligt goed in de hand vind alleen moeilijk stil te houden (moet ik waarschijnlijk nog aan wennen)waarschijnlijk omdat het apparaat super ligt is. De bediening van het menu is overzichtelijk, ook goed te doen voor mensen die niet gewend zijn. Filmen gaat goed en inzoemen is perfect. Ook is een sd kaart handig mijn vorige had een harde schijf. HD is zeer goed en beeld en kleuren zijn natuurlijk van kleur.

B. van Noortwijk 29-07-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215SEU zilver

De camera gekocht voor snel wat kleine filmpjes te kunnen maken. We hadden niet al te hoge verwachtingen vanwege dat het niet een van de duurdere is, maar we zijn toch wel heel erg tevreden! Nadat deze binnen was gelijk geprobeerd, is makkelijk te bedienen zonder de handleiding te lezen. Het resultaat van het filmen was boven verwachting en zeker het geld waard! Ook binnenshuis uitstekend goed te filmen, zelfs met minder licht goede beelden te maken. Kortom een zeer goede camera, wij hebben er absoluut geen spijt van deze te hebben gekocht!

yannickstiphout 29-07-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215SEU zilver

goede camera, goed beeld en goed geluid. Makkelijk in gebruik. Niet heel profecioneel maar voor mijn doeleinde goed zat!

vheerden 25-07-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215SEU zilver

Ik heb de camera nu een paar dagen in mijn bezit, en ik vindt het een geweldige camera , heel gemakkelijk in het gebruik , hij is lekker licht en de gebruiksaanwijzing is heel duidelijk nadat ik alles geinstalleerd en ingesteld had kon ik direkt aan de slag goed geluid en een mooi beeld.
goede prijs/kwaliteit.

Deborah Martens 21-06-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215SEU zilver

Ik heb de camera nu 2 weken en al best wat gefilmd.
Ik heb nog nooit een camera gehad en deze is meteen erg makkelijk in gebruik.
Het voordeel is de 2 geheugenkaartjes zodat je film automatisch doorgaat op het volgende kaartje.
Ook foto's maken gaat prima!
Hij ligt goed in de hand en is erg licht.
De accu gaat iets korter mee als ik gehoopt had, maar dit is een kwestie van voorbereiding.
Voor mij is het een prima camera omdat ik graag korte stukjes/ gebeurtenissen van mijn dochtertje film.

Een prima aankoop en prijs- kwaliteit verhouding is super!!!

Peter Rutjes 31-05-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215SEU zilver

Had tot op heden geen enkele ervaring met camcorders. Zoeken op internet en vergelijken van specificaties van verschillende A-merken heeft geresulteert in de aankoop van deze compacte JVC MS215SE. Prijs/kwaliteit is prima en de extra gratis accu heeft de doorslag gegeven om deze camcorder te kopen. Ga deze camcorder gebruiken voor het filmen van mijn eerste kleinkind en natuurlijk voor het vastleggen van bijzondere momenten in mijn leven.

koops17 30-05-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215SEU zilver

Deze camera voldoet bij mij aan de eisen die ik aan een camera wilde.
Hij is niet al te duur, en voorzien van SD-card. Dit is handig zodat je dan zoveel kaartjes kunt kopen en gebruiken dan jij denkt nodig te hebben.
Het is een degelijke en goede vormgevende camera en hij past hierdoor ook makkelijk in je handtas. Dit is erg gemakkelijk zo heb je hem altijd bij de hand.
Ok is het erg handig dat je er ook een foto mee kunt maken. ook deze is duidelijk.

Morich 28-05-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215SEU zilver

Zeer gebruiksvriendelijke camera en beeldkwaliitiet ook perfect voor een camera van deze prijsklasse.
Ook de afmeetingen zijn handig zeer licht en klein dus gemakkelijk mee te nemen.een klien nadeel is da het snoer van camera naar tv vrij kort is.

kwamen 20-04-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215SEU zilver

Zover ik met de JVC GZ-MS215 in deze paar weken gewerkt heb vindt ik dit een mooie kompakte camcorder die makkelijk te bedienen is.
De eigen schappen zoals geluid- beelden verdere mogelijkheden vind ik goed.

gert-jan ducro 16-03-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215SEU zilver

Het is een apparaat dat goed in de hand ligt, weinig gewicht heeft en de dubbele mogelijkheid om op te nemen,
zowel onder het scherm als achter op het apparaat.
Ook de functie in en uitzoomen die vervolgens gebruikt kan worden als volumeknop tijdens het terugkijken werkt prettig.
Prijs/kwaliteit staat fijn in verhouding tot elkaar. Tot nu toe heel tevreden en eindelijk eens een keer een camcorder met een prijs welke ik er voor wil uitgeven.

Rene_Visser 06-03-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215SEU zilver

Goede camera voor een hele goede prijs. Maakt een delelijke indruk,groot bedienings gemak. Alleen jammer dat om de accu op te laden deze op de camera moet zitten. Een losse lader is wel te koop maar is in verhouding tot de camera duur € 99 ,-- De totaale camera kostte minder dan €200,-- met twee accus.

richardbeukering 05-03-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215SEU zilver

Ik heb vandaag een verjaarscadeau voor mijn vader gekocht. Het camera-model ziet er subliem uit.Ik ging eigenlijk voor de GZ-ms210 maar dit model was uitverkocht en kreeg voor hetzelfde geld de MS215 type(goede deal van media markt).Bij het uitpakken van de doos viel mijn meteen op dat het er verzorgd uitziet, compleet met alle boekjes,dit in tegenstelling met Philips!!Verder wordt er een duidelijke handleiding weergegeven,wat een prettig gevoel geeft.Het gebruik van de camera is zeer eenvoudig wat voor mijn vader gemakkelijk kan zijn.Het beeld wat de camera vastlegt is prachtig,met het daarbij behorende geluid.Ik heb zelf een cam camera van sony met een dvd brander maar deze is alweer sterk verouderd in vergelijking met de jvc.Het opgenomen beeld heb ik nog niet op mijn lcd tv gezien(het is een cadeau)maar ben wel zeer benieuwd hiernaar.Voor deze prijs is het een goede camera, over de levensduur kan men natuurlijk geen uitspraak doen.

hannie64 22-02-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215SEU zilver

wij hebben op 17 -02-2011 een jvc gekocht na een goed uitleg van de verkoper.thuis gelijk mee aan de gang en het beeld en geluid is heel van kwaliteit .het werkt perfect .als je het goed doet dan gaat het van zelf knoppie drukken en filmen maar en het mooiste is ook nog dat je gelijk ook foto,s er mee kan maken dat scheelt weer een fotocamera

svlaam 10-02-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215SEU zilver

Ik werk vaak met kinderen met deze camera (voor schoolwerk). Met een korte uitleg betreft de basismogelijkheden kunnen zij gemakkelijk aan de slag. De gebruiksvriendelijkheid is dus erg goed.
Bij het uitklapscherm is het soms alleen even wennen hoe je het gemakkelijkst het scherm kan bedienen. Deze ene keer werkt dit via touchscreen en de andere keer werkt dit via het controleknopje aan de linkerkant.

mrsbibi 07-02-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215SEU zilver

Heb deze camara nu een goede week.
Hij is ligt van gewicht.
Menu is makkelijk te bedienen.
De functie foto's maken als je je opname terug kijkt is top.
Moet alleen wennen aan de in en uitzoom knop.
Als ik die wat snel los laat dan hoor je dat terug in je opname(een tik geluid).
Het inzoomen is duidelij ook van heel ver af.
Ben zeer tevreden.

Capedutchy 06-02-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215SEU zilver

Ik vind het in algemeen een goede camcorder.Klein en compact. Makelijk om overal mee te nemen.Past makelijk in je handpalm.

PASQUALETTO 04-02-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215SEU zilver

De kwaliteit van beeld en geluid zijn uitstekend, en de zoom is uitzonderlijk..
Klein, lichtgewicht en gemakkelijk te hanteren die kwaliteiten maken het tot een sierraad.

Slimme toetsen op het scherm zorgen voor een eenvoudige, doeltreffende bediening.

Met het nieuwe model van de is de batterij levensduur verdubbeld. Ik raad deze camera aan al mijn vrienden aan.

Bassa 8 02-02-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215SEU zilver

In het bezit sinds 20-01-2011 maar nu al helemaal tevreden.
Deze camera is voor een videoleek gemakkelijk te gebruiken. fijne software, duidelijke handleiding en goede beeldkwaliteit.

De camara is verbazingwekkend klein en daardoor handig mee te nemen.

Wij hebben hem gekocht vanwege gezinsuitbreiding en we kijken er naar uit om de kleine te filmen.

Natuurlijk zijn er camera's met betere filmkwaliteit maar nogmaals voor een beginnend filmer zoals ik is dit een zeer goed instapmodel.